Bij Beep for Help staan ze klaar om directe hulp aan huis te bieden en dit wordt inmiddels met tevredenheid ervaren door meer dan 500 klanten. Een van deze tevreden klanten is mevrouw Jap-Tjong, die graag haar ervaring deelt over waarom ze de diensten van Beep for Help heeft ingeschakeld.

In een interview met hun werknemer Saskia legt mevrouw Jap-Tjong uit dat ze na een operatie hulp aan huis nodig had. In haar situatie waren er geen directe familieleden of vrienden beschikbaar om haar te ondersteunen. Gelukkig bood Beep for Help de helpende hand die ze nodig had. Mevrouw Jap-Tjong deelt haar ervaring: Het was een groot succes en ik voelde me niet alleen. De hulp die mevrouw Jap-Tjong via Beep for Help heeft ingeschakeld, varieert in type en omvat onder andere het meegaan naar de arts, hulp bij het gebruik van haar smartphone en ondersteuning bij schoonmaakwerkzaamheden.

Lees ook: ‘Beep for Help is je partner voor onverwachte uitdagingen thuis’

Wil je meer weten over mevrouw Jap-Tjong’s ervaring? Bekijk het inspirerende interview hieronder:

Na het zien van het interview enthousiast geworden over het inschakelen van hulp via Beep for Help? Je kunt direct jouw hulpaanvraag indienen via de handige app. Het boeken via de app biedt tal van voordelen. Zoals eenvoudig betalingsbeheer, het inzien van facturen en het volgen van de status van je hulpaanvraag. Lukt het niet via de app? Geen zorgen! Laat het ze weten via de telefoon en ze helpen je graag verder.

Meer weten? Check www.beepforhelp.nl of bel 020-2246005.